RovadeWa - website - background
Ga naar Werkwijze Ga naar Producten Ga naar tips refresh
Ga naar Home
Vorige Pagina

Etiketten uit Outlook

Inhoud

1) Adressen selecteren
2) Etiketten instellen
3) Adresgegevens koppelen
4) Samenvoegen en printen

 

1) Adressen selecteren

Volgende Hoofdstuk

Start Outlook

Selecteer de contactpersonen of ga naar de contactpersonenmap waar de etiketten voor geprint moeten worden.

Klik op Extra - Afdruk Samenvoegen

Gebruik bovenstaande instellingen voor het maken van etiketten voor de gehele map.
Bij apart geselecteerde contactpersonen kan de optie "alleen geselecteerde contactpersonen" gekozen worden.

Let op dat het documenttype op "Adresetiketten" staat.

Klik vervolgens op OK.

2) Etiketten instellen

Volgende Hoofdstuk

Het systeem geeft een melding. Klik hier op "OK" of op "Setup afsluiten". Klik op "OK".

Klik op "Instellen"

Indien het etiketpapier bekend is, kies dan de correcte soort.
Het is ook mogelijk de etiketten aan te passen met eigen instellingen. Klik hiervoor op "Details...". Klik anders op "OK".

Indien op "Details..." geklikt (zie boven), maak dan het etiket op maat. Klik op "OK" als alles goed staat.

Klik op "Sluiten".

3) Adresgegevens koppelen

Volgende Hoofdstuk

Klik op bovenstaand icoon "Samenvoegvelden invoegen"

Voeg het veld "Onderwerp" in.

Voeg "Adres_voor_adressenlijst" in en klik hierna op "Annuleren".

Zet beide regels onder elkaar door een enter te geven tussen de velden.
Klik op het <<>>abc icoontje om een voorbeeld weer te geven.
Klik nogmaals op <<>>abc om weer terug te gaan naar het bovenstaande overzicht.

Klik op het icoontje "Labels doorgeven". Hierdoor worden alle labels gevuld.

 

4) Samenvoegen en printen

Klik op het icoontje "Samenvoegen naar nieuw document"

Selecteer "Alles" en klik op "OK"

Een nieuw document is gemaakt met alle etiketten op de juiste locatie. Hierna kan het geprint worden.

Einde
Terug Omhoog
Ga naar Over Ons
Diensten
Ga naar Contact
Verklein Tekst Vergroot Tekst Herstel Pagina